Wednesday, December 6, 2017

TAHNIAH!!! Saat Yang Ditunggu-Tunggu Peminat, Akhirnya Siti Nordiana Terima Lamaran ZOEY!!! SWEETNYA

TAHNIAH!!! Saat Yang Ditunggu-Tunggu Peminat, Akhirnya Siti Nordiana Terima Lamaran ZOEY!!! SWEETNYA

Semalam, kejutan yang dinanti-nantikan oleh peminat Siti Nordiana dan Zoey Rahman akhirnya didedahkan oleh mereka berdua di laman Instagram masing – masing yang diadakan secara lintas langsung pada jam 9 malam tadi.

Nafi Berkahwin, Usahakan Perniagaan Bersama

Sebelum ini Hangat.com ada menyiarkan kisah dimana peminat turut tertanya – tanya kejutan apakah yang bakal diumumkan mereka berdua. Secara kebetulan, semalam juga adalah Hari Lahir Siti Nordiana.

Ada yang berfikir mereka akan mengumumkan tarikh perkahwinan kerana kedua-duanya sedang berkawan rapat, dan tidak kurang juga yang meneka secara tepat kerana ternyata kejutan yang dimaksudkan oleh Siti Nordiana atau lebih mesra disapa sebagai Nana dan Zoey itu adalah mereka kini telah berkolaborasi untuk mengusahakan perniagaan mereka bersama.

Zoey menerusi produk perniagaannya, Mika Series manakala Nana pula menampilkan perniagaan gincunya, SND Lipstick di kedai atas talian mereka, Kedai Ketuk Pintu

Ternyata kejutan yang diumumkan mereka sedikit sebanyak turut mengecewakan segelintir peminat yang menyangkakan mereka akan mengumumkan khabar gembira mengenai hubungan mereka. Walaubagaimanapun, para peminat turut mendoakan yang terbaik untuk Nana dan Zoey. Tahniah diucapkan!

Wah wah.Sebelum ini Siti Nordiana dan Zoey di katakan di sebut-sebut sedang hangat menjalinkan hubungan cinta.

Siti Nordiana yang semakin manis dan berperwatakan lemah-lembut di katakan mempunyai ramai peminat lelaki sama ada dalam industri hiburan atau luar industri hiburan.

Sebelum ini pelakon Fattah dan juga Fazura di katakan telah bersama-sama menunaikan umrah.Tidak menunggu lama selepas pulang dari mengerjakan umrah, Fattah dan Fazura terus melangsungkan majlis akad nikah.

Di sebabkan sebelum ini Zoey dan Siti Nordiana di katakan ada ura-ura mahu berkahwin, ramai yang meneka bahawa mereka juga punya perancangan yang sama seperti di lakukan Fattah dan Fazura sebelum ini.

Melalui akaun Siti Nordiana, beliau ada memaklumkan untuk mengerjakan umrah.

Zoey pula ada memuat naik status untuk memohon maaf pada semua pihak sebelum berangkat meninggalkan Malaysia.

Ucapan mengejarkan umrah itu turut di sampaikan oleh bekas isteri Datuk Adiputra iaitu Puan Aida.

Ramai peminat mendoakan supaya bagaimana bahagianya Fattah dan Fazura setelah pulang umrah, mereka berharap Zoey dan Siti Nordiana juga bakal membawa pulang berita gembira yang sama buat semua peminat.

No comments:

Post a Comment